Matěj ŠIMEK

Bakalářská práce

Nízkorozpočtová komunikační kampaň

Low-budget communications campaign
Anotace:
Tato práce pojednává o nízkonákladovém marketingu (guerilla marketingu) a jeho jednotlivých odnožích, zabývá se nízkorozpočtovou komunikací na internetu a cílovým marketingem. V teoretické části jsou tyto marketingové nástroje detailně popsány a je vysvětleno jejich fungování. V praktické části jsou analyzovány vybrané nízkorozpočtové komunikační kampaně a porovnány z hlediska efektivity. Poslední …více
Abstract:
This thesis deals with the low-cost marketing (guerilla marketing) and its various types, online low-cost communications and targeted marketing. In the theoretical part, the marketing tools are described in detail and explained in their operation. The practical part deals with selected low-cost communication campaigns and compares these in terms of their effectiveness. The last part is devoted to research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠIMEK, Matěj. Nízkorozpočtová komunikační kampaň. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace