Matěj ŠIMEK
Bakalářská práce
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Low-budget communications campaign
Anotace:
Tato práce pojednává o nízkonákladovém marketingu (guerilla marketingu) a jeho jednotlivých odnožích, zabývá se nízkorozpočtovou komunikací na internetu a cílovým marketingem. V teoretické části jsou tyto marketingové nástroje detailně popsány a je vysvětleno jejich fungování. V praktické části jsou analyzovány vybrané nízkorozpočtové komunikační kampaně a porovnány z hlediska efektivity. Poslední …víceAbstract:
This thesis deals with the low-cost marketing (guerilla marketing) and its various types, online low-cost communications and targeted marketing. In the theoretical part, the marketing tools are described in detail and explained in their operation. The practical part deals with selected low-cost communication campaigns and compares these in terms of their effectiveness. The last part is devoted to research …víceKlíčová slova
nízkonákladový marketing nízkorozpočtová komunikační kampaň guerilla marketing ambientní marketing ambush marketing astroturfing buzz marketing grassroots marketing mosquito marketing presence marketing stealth marketing stunt marketing virální marketing word-of-mouth marketing Event Based Marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMEK, Matěj. Nízkorozpočtová komunikační kampaň. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Tereza KOLAŘÍKOVÁ -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Michal KRATOCHVÍL -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Josef Ježek -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň jazykové školy vedral.eu
Lukáš KRČIL -
Nízkorozpočtová on-line komunikační strategie pro uvádění nového výrobku na trh
Mikuláš Zubec -
Nízkorozpočtové komunikační kampaně v prostředí internetových startupů na trhu USA
Jan VALUŠTÍK -
Nízkorozpočtové Komunikační Kampaně
Matěj ŠVEC -
Event-based marketing a jeho aplikace v Ladies Fitness
Petra Šefelínová