Ing. Jan Cikrt
Bakalářská práce
Marketingový výzkum v praxi
Marketing Research in Practice
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingový výzkum a jeho využití v praxi, konkrétně pro firmu Kraft Foods ČR. Cílem práce je navrhnout marketingový výzkum pro dva konkurenční produkty vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Práce se dále zabývá marketingovým informačním systémem, marketingovým prostředím a sběrem údajů. Během realizace výzkumu byla použita technika …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is marketing research and its application in practice for company Kraft Foods ČR. The aim of this work is to design a marketing research for two rival products of the selected company. The work is divided into theoretical part and practical part. It also deals with marketing information system, marketing environment and data collecting. During realization of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fnujs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2013
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Zavádění inovací v knihovnách: kvalitativní výzkum v českých knihovnách
Hana Guznarová -
"Vzdělání mění osud." Kvalitativní výzkum na téma socializace čínského studenta
Kateřina Stluková -
Kvalitativní výzkum sociálních komunit vinařů ve vinařské oblasti Morava
Barbora Dvorníková -
Kvalitativní výzkum přístupu k plně autonomním osobním vozidlům mezi maturanty
Filip Havlík