Ing. Jan Cikrt

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum v praxi

Marketing Research in Practice
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je marketingový výzkum a jeho využití v praxi, konkrétně pro firmu Kraft Foods ČR. Cílem práce je navrhnout marketingový výzkum pro dva konkurenční produkty vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Práce se dále zabývá marketingovým informačním systémem, marketingovým prostředím a sběrem údajů. Během realizace výzkumu byla použita technika …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is marketing research and its application in practice for company Kraft Foods ČR. The aim of this work is to design a marketing research for two rival products of the selected company. The work is divided into theoretical part and practical part. It also deals with marketing information system, marketing environment and data collecting. During realization of the research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 9. 2013
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS