Bc. Lucie POLÁKOVÁ

Master's thesis

Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu

Czech consumer attitude towards Starbucks brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje vztahu zákazníka a značky a zkoumá jeho zákonitosti. Cílem této práce je objasnit postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks za čtyři roky jejího působení v České republice. Teoretické poznatky v první části tvoří základní rámec nezbytných znalostí, které jsou potřebné pro porozumění dané problematice a věnují se především budování značky a charakteristice spotřebitele …more
Abstract:
Dissertation examines a relationship of a brand an a consumer. The main objective of this work is to clarify a Czech customer attitude towards Starbucks brand after four years of its operation. Theoretical framework contains a theoretical overview of knowledge that is essential for understanding the issues and deals mainly with brand building and consumer characteristics. Practical part brings nearer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier: 18418

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POLÁKOVÁ, Lucie. Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe