Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu – Bc. Lucie POLÁKOVÁ
Bc. Lucie POLÁKOVÁ
Master's thesis
Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu
Czech consumer attitude towards Starbucks brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje vztahu zákazníka a značky a zkoumá jeho zákonitosti. Cílem této práce je objasnit postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks za čtyři roky jejího působení v České republice. Teoretické poznatky v první části tvoří základní rámec nezbytných znalostí, které jsou potřebné pro porozumění dané problematice a věnují se především budování značky a charakteristice spotřebitele …moreAbstract:
Dissertation examines a relationship of a brand an a consumer. The main objective of this work is to clarify a Czech customer attitude towards Starbucks brand after four years of its operation. Theoretical framework contains a theoretical overview of knowledge that is essential for understanding the issues and deals mainly with brand building and consumer characteristics. Practical part brings nearer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18418
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁKOVÁ, Lucie. \textit{Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ge8nca/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLÁKOVÁ, Lucie. Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE -
Typologie spotřebitelů na trhu šperků
Jana Petříková -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková