Edukace akademických dovedností u dětí s autismem – Bc. Petra Polenská
Bc. Petra Polenská
Diplomová práce
Edukace akademických dovedností u dětí s autismem
Education of academic skillsof pupils with autism
Anotace:
Diplomová práce se zabývala edukací akademických dovedností u žáků s autismem. Definuje žáky s autismem. Věnuje se možnostem jejich vzdělávání na různých typech škol. Popisuje edukaci akademických dovedností v kontextu vzdělávacích programů. Kvalitativním výzkumem zjišťuje specifika edukace akademických dovedností u žáků s autismem na základní škole speciální.Abstract:
This diploma work describes education of academic skills of pupils with autism. Defines pupils with autism. Describes possibilities of thein education on various types of schools. Describes education of academic skills in kontext of educational programs. By qualitative research describes specifics of education academic skills pupils with autism on the school for the pupils with special educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uju4h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Motivace ke studiu studijního programu speciální pedagogika
Jitka STRNADOVÁ -
Jak studenti Pedagogiky volného času prožívají svůj volný čas
Kateřina MALECHOVÁ