Edukace akademických dovedností u dětí s autismem – Bc. Petra Polenská
Bc. Petra Polenská
Master's thesis
Edukace akademických dovedností u dětí s autismem
Education of academic skillsof pupils with autism
Abstract:
Diplomová práce se zabývala edukací akademických dovedností u žáků s autismem. Definuje žáky s autismem. Věnuje se možnostem jejich vzdělávání na různých typech škol. Popisuje edukaci akademických dovedností v kontextu vzdělávacích programů. Kvalitativním výzkumem zjišťuje specifika edukace akademických dovedností u žáků s autismem na základní škole speciální.Abstract:
This diploma work describes education of academic skills of pupils with autism. Defines pupils with autism. Describes possibilities of thein education on various types of schools. Describes education of academic skills in kontext of educational programs. By qualitative research describes specifics of education academic skills pupils with autism on the school for the pupils with special educational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uju4h/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 5. 2010
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Motivace ke studiu studijního programu speciální pedagogika
Jitka STRNADOVÁ -
Jak studenti Pedagogiky volného času prožívají svůj volný čas
Kateřina MALECHOVÁ