Ján Hlaváč

Diplomová práce

Instore komunikace v České republice

Instore communication in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikací v místě prodeje a především instore reklamou. Cílem práce je analyzovat problematiku instore komunikace se zaměřením na jednotlivé POS materiály a instore média, posoudit efektivitu vybraných formátů a přiblížit trendy v této oblasti a ukázat aplikaci na konkrétní značce se zdůrazněním nejvíce využívaných nástrojů.
Abstract:
This thesis deals with communication at the point of sale and instore advertising in particular. The aim is to analyze instore communication as such, with focus on selected POS materials and instore media, to assess the effectiveness of different formats and introduce trends in the area and demonstrate the use on a specific brand, emphasizing the most used tools.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 11. 2011
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29144

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod