Ján Hlaváč
Diplomová práce
Instore komunikace v České republice
Instore communication in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikací v místě prodeje a především instore reklamou. Cílem práce je analyzovat problematiku instore komunikace se zaměřením na jednotlivé POS materiály a instore média, posoudit efektivitu vybraných formátů a přiblížit trendy v této oblasti a ukázat aplikaci na konkrétní značce se zdůrazněním nejvíce využívaných nástrojů.Abstract:
This thesis deals with communication at the point of sale and instore advertising in particular. The aim is to analyze instore communication as such, with focus on selected POS materials and instore media, to assess the effectiveness of different formats and introduce trends in the area and demonstrate the use on a specific brand, emphasizing the most used tools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29144
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 11. 2011
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29144
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Róbert Motúz -
Vliv instore komunikace značek na nákupní chování spotřebitele
Tomáš Děd -
Instore komunikace
Veronika Walzelová -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
Renata Hritzová -
Využití ATL i BTL komunikace pro generaci Y.
Ethel Hammonsová -
Marketingová komunikace vybraného produktu
Jakub Lesniak