Význam barev v marketingové komunikaci. – Bc. Monika TURKOVÁ
Bc. Monika TURKOVÁ
Master's thesis
Význam barev v marketingové komunikaci.
Importance of Colors in Marketing Communications
Anotácia:
Předmětem diplomové práce "Význam barev v marketingové komunikaci" je průzkum vnímání barev v tomto oboru. Pojednává o tom, jaké asociace jsou spojovány s konkrétními barvami a jaké barvy jsou asociovány s různými obory podnikání. Práce navazuje na projekt společnosti OKI a ČMS z roku 2006 s cílem potvrdit nebo vyvrátit hypotézy o zjištěných tendencích až stereotypech při přiřazování barev ke konkrétním …viacAbstract:
The subject of the dissertation titled "The importance of colors in marketing communictaion" is the perception of the colours in this branch. It is dealing with specific associations which are connected with particular colours and which colours raises various branches of business. The dissertation follows the project of OKI Co and ČMS dt 2006 year targeting confirming or disproving the theories of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Zverejniť od: 19. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TURKOVÁ, Monika. Význam barev v marketingové komunikaci.. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Marketingová komunikace v cestovní agentuře Invia
Khanh Ngoc Mai -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře
Klára Persánová