Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o. – Petr Mikeš
Petr Mikeš
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o.
Marketing Communication Project for the LED Lighting Assortment of IDEAL TRADE, spol. s r. o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vypracování projektu pro zlepšení stávající marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a část analytickou. Teoretická část se zabývá vymezením základních poznatků z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Analytická část je zaměřena na představení firmy a analyzování současné …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create a project to improve the present marketing communication for the LED Lighting Assortment of IDEAL TRADE, spol. s r. o. The thesis is divided into two parts, theoretical and analytical part. The theoretical part deals with defining the basic information of marketing and marketing communication. Analytical part is focused on the introduction of the company and analysing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKEŠ, Petr. \textit{Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/gfycyc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mikeš, Petr. Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská