Petr Mikeš

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o.

Marketing Communication Project for the LED Lighting Assortment of IDEAL TRADE, spol. s r. o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vypracování projektu pro zlepšení stávající marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a část analytickou. Teoretická část se zabývá vymezením základních poznatků z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Analytická část je zaměřena na představení firmy a analyzování současné …more
Abstract:
The aim of this thesis is to create a project to improve the present marketing communication for the LED Lighting Assortment of IDEAL TRADE, spol. s r. o. The thesis is divided into two parts, theoretical and analytical part. The theoretical part deals with defining the basic information of marketing and marketing communication. Analytical part is focused on the introduction of the company and analysing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mikeš, Petr. Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management