Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o. – Petr Mikeš
Petr Mikeš
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o.
Marketing Communication Project for the LED Lighting Assortment of IDEAL TRADE, spol. s r. o.
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vypracování projektu pro zlepšení stávající marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a část analytickou. Teoretická část se zabývá vymezením základních poznatků z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Analytická část je zaměřena na představení firmy a analyzování současné …viacAbstract:
The aim of this thesis is to create a project to improve the present marketing communication for the LED Lighting Assortment of IDEAL TRADE, spol. s r. o. The thesis is divided into two parts, theoretical and analytical part. The theoretical part deals with defining the basic information of marketing and marketing communication. Analytical part is focused on the introduction of the company and analysing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zverejniť od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKEŠ, Petr. \textit{Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/gfycyc/.
Jak správně citovat práci
Mikeš, Petr. Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská