Profesní orientace a volba střední školy u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole – Bc. Martina Bučková
Bc. Martina Bučková
Master's thesis
Profesní orientace a volba střední školy u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Professional orientation and choice of secondary school pupils with specific learning disabilities in elementary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá profesní orientací a volbou střední u žáků se specifickou poruchou učení na základní škole. Práce je zaměřena na problematiku profesní orientace žáků na základních školách. V teoretické části je popsána historie specifických poruch učení, projevy jednotlivých specifických poruch učení, osobnost jedince se specifickými poruchami učení, legislativní opatření, reedukace specifických …viacAbstract:
This thesis deals with career orientation and choice of secondary pupils with specific learning disabilities in elementary school. The work is focused on the professional orientation of pupils in primary schools. The theoretical part describes the history of specific learning disorders, symptoms of particular learning disabilities, personality of an individual with learning disabilities, legislative …viacKľúčové slová
Specifické poruchy učení žák se specifickou poruchou učení základní škola střední odborná škola střední odborné učiliště gymnázium edukační proces reedukace volba povolání pedagog dyslexie dysgrafie dyskalkulie dysortografie dysmúzie poradenství volný čas pracovní proces pedagogicko-psychologická poradna dys-centrum individuální vzdělávací plán
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qsi2j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
- Vedúci: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUČKOVÁ, Martina. \textit{Profesní orientace a volba střední školy u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ggf484/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Práce na příbuzné téma
-
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Analýza kvalit a nedostatků v inkluzivních kompetencích pedagogů při vzdělávání žáků cizinců z pohledu odborných zaměstnanců pedagogicko-psychologických poraden
Marie Hanková -
Zkušenost rodičů romských žáků s posouzením jejich dítěte v pedagogicko-psychologické poradně
Lenka SLÁMOVÁ -
Sebepojetí adolescentních klientů pedagogicko-psychologické poradny
Monika MANDOVCOVÁ -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Potenciál sociálně psychologického výcviku u klientů pedagogicko-psychologické poradny a jejich zákonných zástupců
Jana KAPLANOVÁ -
Náplň práce školního speciálního pedagoga a speciálního pedagoga v pedagogicko-psychologické poradně
Kateřina KUPČOVÁ -
Komparace reedukace SPU na základní škole a pedagogicko psychologické poradně
Hana HRDLIČKOVÁ