Implementace CSR programů ve vybraném podniku – Bc. Jan Zimmermann
Bc. Jan Zimmermann
Bachelor's thesis
Implementace CSR programů ve vybraném podniku
Implementation of CSR Programs in a Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje základnímu vymezení CSR a zabývá se i historickým vývojem na území ČR a EU. Pozornost je věnována třem základním oblastem konceptu. Dále jsou rozebírány základní principy CSR a také argumenty pro a proti přijetí společensky odpovědného chování do …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of corporate social responsibility (CSR). The paper is divided into a theoretical and a practital part. The theoretical part focuses firstly on a fundamental definition of CSR and it also covers the historical development of the concept in the Czech Republic and the EU. Attention is paid to three principal areas of the concept. Further, the paper addresses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g54cs/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić