Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H&M. – Anna Zwierzynová
Anna Zwierzynová
Bachelor's thesis
Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H&M.
Is Corporate Social Responsibility Maintainable at Low Prices? With H&M As The Example.
Abstract:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá dodržováním CSR v textilním průmyslu (společenské odpovědnosti firem) při udržování nízkých konečných i výrobních cen. To nevyhnutelně směřuje k implementaci postupů fast fashion a z nich pramenících dopadů na životní prostředí i společnost, kterými se tato práce rovněž zabývá. Cílem fast fashion firem je rychle vyrobit velké množství zboží z nejlevnějších materiálů …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the compliance with the CSR (corporate social responsibility) in the textile industry whilst maintaining low prices on both the manufacture process and the final products. Inevitably, that is heading towards the fast fashion processes and the environmental and social impact, which are also mentioned in this thesis. The goal of the fast fashion brands is to create as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2022
- Supervisor: Libor Korman
- Reader: Lukáš Krabec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZWIERZYNOVÁ, Anna. \textit{Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H\&{}M.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ghbm8v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights