The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events – Bc. Zuzana Brátová
Bc. Zuzana Brátová
Master's thesis
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Abstract:
In the Czech Republic equestrian is becoming more and more popular. New, very often high-quality showgrounds are built across the country. However, they lack good marketing communication to attract new investors and help to increase the fan base. Due to the enormous development of online media and its global applicability is their use in marketing activities of showjumping events highly practical. …moreAbstract:
V České republice se jezdectví stává stále oblíbenějším sportem. Vznikají nové, často velmi kvalitní areály, kterým však chybí dobrá marketingová komunikace, která by přilákala nové investory a pomohla zvětšit fanouškovskou základnu. Vzhledem k obrovskému rozvoji online médií a jejich globální využitelnosti se jejich aplikace v rámci marketingových aktivit parkurových závodů přímo nabízí. Tato práce …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 21. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRÁTOVÁ, Zuzana. \textit{The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ghcy7e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Brátová, Zuzana. The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová