Užití digitálních technologií ve výuce odborných předmětů v gastronomii – Ondřej ŠKUTA
Ondřej ŠKUTA
Bakalářská práce
Užití digitálních technologií ve výuce odborných předmětů v gastronomii
The use of Digital Technologies in The Vocational Subjects Edukation aimed at Gastronomy
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje možnostem využití digitálních technologií, jako didaktických pomůcek ve výuce odborných předmětů na středních odborných školách se zaměřením na gastronomii. Práce obsahuje základní klasifikace a členění didaktických prostředků, především ve vztahu k využívání moderních výukových metod a organizačních forem výuky. Jednotlivé kapitoly se zabývají současným stavem využití moderních …víceAbstract:
The thesis deals with possibilities of application of digital technologies as didactic aids for vocational schools focused on gastronomy. The paper contains general classification and division of didactic tools, primarily in relationship with usage of modern educational methods nad forms of organizing education. Constituent chapters describe contemporary stage of usage of modern digital tools in secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Rudolf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKUTA, Ondřej. Užití digitálních technologií ve výuce odborných předmětů v gastronomii. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Digitální učební pomůcky ve výuce na základní škole
Tomáš HANÁK -
Školní výpůjční aplikace pro digitální učební pomůcky
Jan Kružík -
Digitální makrofotografie jako učební pomůcka ve výuce a popularizaci chemie
Michaela Houšková -
Učební pomůcky pro výuku digitální techniky pro základní školy
Tomáš Podhrázký -
Učební pomůcka – Využití taktilních čidel v technice
Marek Brouček -
Moderní didaktické prostředky ve vzdělávání dětí a mládeže
Jiří URBAN -
Didaktické pomůcky do výuky matematiky pro 1. ročník
Veronika Horáková