Bc. Jana Dudarcová
Master's thesis
Strategie privátní značky
Strategy of privat label
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na postup společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. při vytváření nové privátní značky. Záměr vychází z dlouhodobého strategického plánu společnosti a stanoví, jaká kritéria musí splňovat výrobce a jaké garance a benefity dává výrobek spotřebiteli. Dále je v práci vysvětlen postup při seznámení zákazníků se značkou, její budování a následné prosazení nové značky v dynamickém …moreAbstract:
The subject of my master´s thesis is to describe how the “Kaufland Czech Republic” company creates a new private label. The intention comes from the long-term strategic plan of the company and sets which criteria have to be fulfilled by a producer and which guarantees and benefits a product gives to its consumer.The process of the acquaintance of the customers with the label, its creating and the following …moreKeywords
značka image cyklus inovace produkt kvalita management vlastní značka cena loajalita zákazníka tradice podíl trhu konkurence komunikační mix zákaznické segmenty strategie spotřební zvyklosti finanční analýza brand cycle innovation product quality privat brand price costomers loyalty tradition market share competition communications mix costomers segments strategy consumer practice financial analyses
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/remvw/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Alena Mastantuono
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Loajalita vybraného segmentu zákazníků na trhu s tabákovými výrobky
Aneta Boušková -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Loajalita zákazníků vybrané společnosti
Eva Čechovská -
Loajalita v módním průmyslu
Daniel Frühauf -
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová -
Islandská bankovní krize
Tomáš Jirásek -
Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách
Simona Sumegová -
Theory and Practice of Financial Analysis
Ivana Jakova