Má výše vynaložených prostředků na předvolební kampaň vliv na výsledek voleb? – Ondřej Dušek
Ondřej Dušek
Bachelor's thesis
Má výše vynaložených prostředků na předvolební kampaň vliv na výsledek voleb?
Does campaign spending have any impact on election outcome ?
Anotácia:
V této práci je analyzován vliv prostředků investovaných do volebních kampaní politických stran na výsledek voleb. Jsou použita data z Parlamentní knihovny Poslanecké sněmovny České republiky, výročních zpráv politických stran a Českého statistického úřadu. Pro prvotní odhad je zvolena metoda nejmenších čtverců (OLS), následně je rovnice modelu upravena pomocí instrumentálních proměných z důvodu ošetření …viacAbstract:
This Thesis analyzes the impact of campaign spending of political parties on election outcome. The Thesis uses data from the Parliamentary library of the Chamber of Deputies of the Czech republic, annual reports of political parties and from the Czech Statistical Office. For the first estimation, a method of Ordinary Least Square is used, consequently the equation of the model is edited using instrumental …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39915
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
- Vedúci: Martin Hronza
- Oponent: Lukáš Kovanda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39915
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv velikosti volebních obvodů na výsledky voleb - Případová studie Prahy a Olomouce v komunálních volbách 2002-2010
Barbora Nováková -
Testování vlivu stárnutí populace na výdaje na zdravotnictví
Martin Šípek -
Mandatorní výdaje - největší problém veřejných financí ČR
Martin Lahůlek -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Pavel Vandas -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Dominika Plháková -
Daňově uznatelné náklady a výdaje osob samostatně výdělečně činných z hlediska daně z příjmů
Adéla Šindelářová -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu (zisku)
Kristýna Burcinová -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Petr Václavek