Náklady na založení a provoz mateřské školky v ČR. – Ing. Jana Mlčochová
Ing. Jana Mlčochová
Bakalářská práce
Náklady na založení a provoz mateřské školky v ČR.
Costs of establishment and operation of a kindergarten in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce Náklady na založení a provoz mateřské školy v ČR sleduje finanční náročnost pořízení, popřípadě rozšíření mateřských škol v závislosti na poptávce po volných místech. V teoretické části nejprve vysvětluji základní pojmy týkající se této problematiky. Dále popisuji systém předškolního vzdělávání u nás. Přibližuji financování mateřských škol a aktuální problém jejich nedostatečné kapacity …víceAbstract:
The bachelor thesis Costs of establishment and operation of a kindergarten in the Czech Republic pursues financial difficulty of acquisition alternatively spreading of kindergartens depending on demand for free places. In the theoretical part initially I explain the basic concepts relating to this issue. Then I describe preschool education system in our country. I draw the financing of kindergarten …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wlbab/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Robert Jahoda, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Godarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská