Výtvarné vyjádření a reflexe prekonceptů emocí u žáků páté třídy ZŠ – Bc. Jana TOLAROVÁ
Bc. Jana TOLAROVÁ
Diplomová práce
Výtvarné vyjádření a reflexe prekonceptů emocí u žáků páté třídy ZŠ
Art expression and reflection of emotion preconcepts by fifth-grade pupils of primary school
Anotace:
Diplomová práce představuje didaktický experiment, v němž jsou zkoumána nefigurativní výtvarná vyjádření pojmů emocí u žáků páté třídy. Výzkum využívá kombinaci kvantitativní a kvalitativní metodiky, přičemž základem sondy je vyučovací jednotka výtvarné výchovy. K následné analýze přispěl zejména dotazník zadaný tvůrcům a nezávislým respondentům mimo akci. Výzkum byl realizován ve snaze získat nové …víceAbstract:
The thesis shows a didactic experiment, in which nonfigurative art expression of emotions of the fifth-grade pupils is explored. The research uses a combination of quantitative and qualitative methodology, while the basic unit is one class of art. This is followed by a questionnaire assigned to the creators as well as independent respondents. The research was realized to gain new data, which would …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
- Vedoucí: Mgr. Jindřich Lukavský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOLAROVÁ, Jana. Výtvarné vyjádření a reflexe prekonceptů emocí u žáků páté třídy ZŠ. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Ps-Vv
Práce na příbuzné téma
-
Příběhy skryté v obrazech - interpretace výtvarné tvorby autorky s autismem
Kamila Mourtadaová -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Interpretace výtvarného projevu v hermeneutickém pojetí
Kamila KRAUSOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj k poznání dětí a mládeže s poruchou chování
Marie Bajnarová -
Výtvarný projev Lenky a Vladimíra, pacientů trpících schizofrenií
Monika Blaženková -
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková