Martin Pošta
Bakalářská práce
Videoherní animace
Videogame animation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá animací videoher. Práce je členěná do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá historií videoherní animace. Druhá kapitola se zaměřuje na rozdíly mezi filmovou a videoherní animací. Ve třetí kapitole práce předkládá výčet nejdůležitějších rozdílů z dvanácti principů animace a jejich použití ve videoherní animaci. Poslední čtvrtá kapitola se zaměřuje na možnosti budoucího …víceAbstract:
This bachelor thesis is about videogame animation. The work is divided into four chapters. The first chapter describes the history of videogame animation. The second chapter is focused on differences between movie and videogame animation. The third chapter points how twelve animation principles are used differently in videogames and the last fourth chapter is trying to explain the future of animation …víceKlíčová slova
počítačová animaceKlíčová slova
videohryKlíčová slova
počítačové hryKlíčová slova
virtuální realita
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9975
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
- Vedoucí: Libor PIXA
- Oponent: Ondřej JAVORA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 11. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj využití CGI animace v médiích
Karolína Strnadová -
3D animace paže podle naměřených dat pro účely rehabilitace ve virtuální realitě
Alex KÖNIG -
Návrh a implementace počítačové hry pro virtuální realitu
Adam Donocik -
Počítačové hry a subjektivní plynutí času
Jitka Grossmannová -
Přepracování počítačové hry Hobo: Tough Life do virtuální reality
Jiří Vašica -
Simulátory chození a umělecké videohry na hranicích médií
Jakub Škrdla -
Videohry v kontextu právní úpravy hazardních her
Ondřej Böhm -
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ