Marketingová komunikace vybrané politické strany – Bc. Sabina Rosecká
Bc. Sabina Rosecká
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Marketing communications of a selected political party
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vybrané politické strany, konkrétně politické strany TOP 09. Náplní práce je popsat a zhodnotit marketingovou komunikaci TOP 09 s cílem získat stabilní pozici nejsilnější pravicové strany na českém politickém trhu. Práce je rozdělena do dvou částí, teoreticko-metodologické a aplikační. Teoreticko-metodologická část je věnována teorii politického marketingu …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing communication of the selected political party, namely political party TOP 09. The target of the thesis is to describe and evaluate marketing communication of TOP 09 with the aim to obtain a stable position as the strongest right-wing political party on the Czech political market. The bachelor thesis is divided into two parts, which are theoretical and methodological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/scco7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová