Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK – Bc. Lucie Zábranská
Bc. Lucie Zábranská
Diplomová práce
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Innovation of the corporate identity of a selected business using modern IMC tools
Anotace:
Hlavním cílem práce je vytvoření komplexního corporate identity pomocí moder-ních nástrojů IMK, které směřuje k inovaci nástrojů ve firmě. V rámci rozboru firemní identity se práce zaměřuje na všechny její části – corporate identity, cor-porate image, corporate culture a corporate design. Z hlediska moderních nástro-jů jsou zmiňovány zejména: sociální sítě, mobilní marketing, blogy, virální a WOM marketing …víceAbstract:
The main object ot his thesis is creation of complex corporate identity with help of modern tools IMC that leads to innovation of tools in the company. In frame of analysis of company´s identity, the thesis aims at all its parts – corporate idenity, corporate image, corporate culture and corporate design. From the point of view of modern tools, the thesis metions mainly: social networks, mobile marketing …víceKlíčová slova
Blog corporate culture corporate design corporate identity corporate image event marketing firemní komunikace guerilla marketing integrovaná marketin-gová komunikace mobilní marketing online podpora prodeje online public rela-tions online přímý marketing online reklama sociální sítě virální marketing word-of-mouth
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bzf66/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU
Robert TERRICH -
Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU
Robert TERRICH -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů pro generaci Y
Martina Pavličíková -
Implementace chatbotů jako online podpora prodeje
Lucie Chlubná -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Pavlína Bejčková -
Online podpora predaja prostredníctvom chatbotov na trhu s módou
Filip Fandl -
Využití metod klasikace pro podporu online prodeje obuvi
Tomáš POHANKA