Bc. Lucie Zábranská

Master's thesis

Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK

Innovation of the corporate identity of a selected business using modern IMC tools
Abstract:
Hlavním cílem práce je vytvoření komplexního corporate identity pomocí moder-ních nástrojů IMK, které směřuje k inovaci nástrojů ve firmě. V rámci rozboru firemní identity se práce zaměřuje na všechny její části – corporate identity, cor-porate image, corporate culture a corporate design. Z hlediska moderních nástro-jů jsou zmiňovány zejména: sociální sítě, mobilní marketing, blogy, virální a WOM marketing …more
Abstract:
The main object ot his thesis is creation of complex corporate identity with help of modern tools IMC that leads to innovation of tools in the company. In frame of analysis of company´s identity, the thesis aims at all its parts – corporate idenity, corporate image, corporate culture and corporate design. From the point of view of modern tools, the thesis metions mainly: social networks, mobile marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní