Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží – Bc. Jana Kosinová
Bc. Jana Kosinová
Master's thesis
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Consumer behaviour on the market of private labels of drugstore goods
Anotácia:
Kosinová, J. Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží. Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu privátních značek drogistického zboží. Dílčím cílem práce bylo zjistit …viacAbstract:
AbstractKosinová, J. Consumer behaviour on the market of private labels of drugstore goods. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.This diploma thesis deals with consumer behaviour on the market of private la-bels of drugstore goods. The main objective of this diploma thesis is to identify factors that influence consumer purchasing decision of private labels of drugstore goods. Partial objective …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Buyer Decision Process on the Market of Electric Shavers
Peter Frič -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková