Bc. Jaroslav Kašpar

Bakalářská práce

Marketing v tržním výklenku

Niche marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketing v tržním výklenku“ je analýza a zhodnocení zájmu potenciálních zákazníků o plánovaný projekt předškolního vzdělávání v cizím jazyce. První část je zaměřena na problematiku daného tématu a vysvětlení základních pojmů, jako jsou marketing, tržní výklenek, metody marketingového výzkumu a předškolní vzdělávání. V praktické části se práce zaměřuje na plánovaný projekt …více
Abstract:
The subject of bachelor thesis “Niche marketing” is analysis of interests of potential customers in a planned project of pre-school education in a foreign language. First part is focused on the issues of this topic and explanation of some basic terms, such as marketing, market niche, methods of marketing research a pre-school education. The practical part of the thesis is aimed at the planned project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Bc. Michal Ďuriník
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management