Maria Davydova
Master's thesis
Marketing Plan for Small Luxury Hotel
Marketingový plán malého luxusního hotelu
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj marketingových strategií pro uvedení nového butikového hotelu na (český)pražský trh. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. Teorie je založena na odborných marketingových materiálech a teoriích se záměrem na luxusní segment. Praktická část se věnuje analýze cestovního ruchu v České Republice jako celku, atraktivitě českého trhu pro turisty, přílivu turistů …moreAbstract:
This master's thesis is aimed at developing marketing strategies for the launching of a new boutique hotel on the Prague market. The work consists of theoretical and practical parts. Theory is based on marketing learnings and theories with a bias towards the luxury segment mostly. The practical part is based on the analysis of tourism in the Czech Republic as a whole, the attractiveness of Czech market …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74815
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2018
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Marija Zlatić
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74815
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková