Maria Davydova

Master's thesis

Marketing Plan for Small Luxury Hotel

Marketingový plán malého luxusního hotelu
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj marketingových strategií pro uvedení nového butikového hotelu na (český)pražský trh. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. Teorie je založena na odborných marketingových materiálech a teoriích se záměrem na luxusní segment. Praktická část se věnuje analýze cestovního ruchu v České Republice jako celku, atraktivitě českého trhu pro turisty, přílivu turistů …more
Abstract:
This master's thesis is aimed at developing marketing strategies for the launching of a new boutique hotel on the Prague market. The work consists of theoretical and practical parts. Theory is based on marketing learnings and theories with a bias towards the luxury segment mostly. The practical part is based on the analysis of tourism in the Czech Republic as a whole, the attractiveness of Czech market …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2018
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Marija Zlatić

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74815

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities