Metoda EEG-Biofeedback jako možná pomoc pro děti s ADHD v předškolním věku. – Mgr. et Bc. Lenka MINAŘÍKOVÁ
Mgr. et Bc. Lenka MINAŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Metoda EEG-Biofeedback jako možná pomoc pro děti s ADHD v předškolním věku.
EEG-Biofeedback such as helpful method for preschool aged children suffering from ADHD syndrom.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem využití terapeutické metody EEG biofeedback jako jedné z možných pomocí dětem předškolního věku s diagnostikou ADHD. Je zde vymezen pojem ADHD / attention deficit hyperaktivity disorder {--} porucha pozornosti s hyperaktivitou/ a s ním související otázky v oblasti projevů dítěte. Zároveň se část práce zabývá možnostmi zmírnění těchto nežádoucích projevů u dětí …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of therapeutic methods of EEG-biofeedback, as a possible means of pre-school age children with ADHD diagnosis. Is there a definition of ADHD / attention deficit hyperactivity disorder - Attention Deficit Hyperactivity Disorders / and related issues in the field expressions of the child. It is part of the work deals with the possibilities of reducing these undesirable …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
- Supervisor: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MINAŘÍKOVÁ, Lenka. \textit{Metoda EEG-Biofeedback jako možná pomoc pro děti s ADHD v předškolním věku.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2009. Available from: https://theses.cz/id/gkd6i2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MINAŘÍKOVÁ, Lenka. Metoda EEG-Biofeedback jako možná pomoc pro děti s ADHD v předškolním věku.. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Teaching in Pre-schools
Theses on a related topic
-
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Využití metody EEG biofeedback při kompenzaci specifických poruch učení a soustředění u žáků
Alena Hauptmanová -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou a možnosti její léčby
Ivana Vojtěchová -
Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí
Martina Jurčíková -
Metoda neurofeedback a její využití v terapii dědí s ADHD
Ivana PRUDILOVÁ -
Screeningové vyšetření u dětí předškolního věku
Kateřina PŠEJOVÁ -
Orientační vybraná logopedická vyšetření u dětí předškolního věku se specificky narušeným vývojem řeči - kazuistická studie.
Markéta LOKAJOVÁ -
Preventivní vyšetření sluchu pediatrem
Ludmila Hellarová