Metodika přípravy pedagoga na výuku předmětu Automobily pro SOŠ a SOU – Bc. Jaroslav Hrůza
Bc. Jaroslav Hrůza
Master's thesis
Metodika přípravy pedagoga na výuku předmětu Automobily pro SOŠ a SOU
Teachers Preparation Methods of Teaching the subject cars on Secondary Vocational Schools
Anotácia:
Práce je postavena na znalostech prostředí střední automobilní školy a zabývá se oborem Mechanik opravář silničních vozidel a v praktické ukázce je uvedeno, jak by měla vypadat vyučovací hodina předmětu Automobily. Vyjadřuji se zde k jednotlivým vyučovacím metodám, které jsou nezbytně důležité pro získání předpokladů kladených na dnešního absolventa. Pro zlepšení uvádím jaké moderní metody zlepšují …viacAbstract:
This graduation thesis is based on the experience and knowledge of a secondary vocational school background. Strictly speaking, the thesis focuses on the branch of Mechanic serviceman of road vehicles. The practical part demonstrates a lesson of the subject “Vehicles”. I make comments on the learning methods, which are necessary for gaining the qualification required of today’s students. I describe …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w6qbk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedúci: Ing. Zdeněk Píša, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools – Specialisation Mechanical Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Celoroční hra jako součást výchovně vzdělávací činnosti ve školní družině
Natálie Hanušová -
Individuální vzdělávací plán do školní tělesné výchovy pro zrakově postiženého žáka
Žaneta VALENTOVÁ -
Individuální vzdělávací plán ve školní tělesné výchově u žáka s tělesným postižením
Lucie KUTHEILOVÁ -
Školní vzdělávací plán zeměpisu na gymnáziu (vyšší stupeň)
Milena Bustová -
České dějiny v krásné literatuře (mezipředmětové vztahy ve výuce českého jazyka a literatury a dějepisu s didaktickou aplikací)
Markéta HALADOVÁ -
Mezipředmětové vztahy mezi fyzikou a dějepisem na ZŠ
Tomáš HOLATA -
Projektová výuka zaměřená na mezipředmětové vztahy slohové a komunikační výchovy na 1. stupni ZŠ
Tereza GREPLOVÁ -
Materiální výukové prostředky v odborném vzdělávání na střední zdravotnické škole
Jana Ziková