Alternativní hodnocení mluveného projevu mladších žáků jako nástroj motivace k učení jazyka. – Linda BŘEZOVSKÁ
Linda BŘEZOVSKÁ
Master's thesis
Alternativní hodnocení mluveného projevu mladších žáků jako nástroj motivace k učení jazyka.
Alternativní hodnocení mluveného projevu mladších žáků jako nástroj motivace k učení jazyka.
Abstract:
Cílem práce je zjistit, zda alternativní hodnocení může být použitelné pro výuku žáků prvního stupně základní školy v podmínkách běžné jazykové tříd, a zda může pozitivně přispět k jejich učení se cizímu jazyku. Práce představuje koncept hodnocení a jeho historický vývoj a zabývá se pojetím alternativního hodnocení. Důraz je kladen na techniky sebehodnocení, vzájemné hodnocení a hraní krátkých scének …viacAbstract:
The aim of this thesis is to investigate whether alternative assessment would be practicable for teaching young learners in a regular language classroom and whether it positively contributes to their language learning. The thesis introduces the domain of assessment and its historical development and presents the concept of alternative assessment. Emphasis is laid on the techniques of self-assessment …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2450
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 4. 2008
- Vedúci: doc. Orlová Natalia
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BŘEZOVSKÁ, Linda. \textit{Alternativní hodnocení mluveného projevu mladších žáků jako nástroj motivace k učení jazyka.}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/gkg33i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
University Jana Evangelisty Purkyně
Pedagogická fakultaMaster programme:
Department of English
Práce na příbuzné téma
-
Application of communicative approach principles in English language teaching
Markéta Vysloužilová -
Communicative English Language Teaching in Czech Basic Schools
Barbora Třetinová -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
Preparatory Course of English for Young Learners
Henrieta Furiková -
Teaching English to Young Learners through Literature
Michaela Badíková -
Differentiation in a Heterogeneous ELT Class of Young Learners
Tereza Ježková -
Effects of Perception Training on Production of Problematic Phonemes in Young Learners
Michaela Švachová -
Teaching pronunciation to young learners
Michaela Homolová