Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace – Patrik Juránek
Patrik Juránek
Diplomová práce
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Telemarketing as an Effective Tool of Marketing Communication
Anotace:
Tato práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na popis telemarketingu a jeho druhů. Následně se věnuji databázovému marketingu od budování databáze, přes typy databázového marketingu až po data mining. Pro efektivní telemarketing je důležité využívat Pro efektivní telemarketing je důležité aby byly využívány různé nástroje, specifické formy hovorů, znalost struktury …víceAbstract:
This dissertation is compounded from theoretical and practical part. The theoretical one is focused on description of telemarketing and its kinds. Then presents database marketing from build own database through types of database marketing and data mining. For effective telemarketing is essential to use various tools, specific forms of calls, knowledge of phone structure and art of negotiation with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45634
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45634
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Systém odměňování zaměstnanců v call-centrech
Kateřina Musilová -
Média a nástroje direct marketingu
Jakub Oth -
Predictive Modeling in selected database
Ivan Rožman -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova