Patrik Juránek

Diplomová práce

Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace

Telemarketing as an Effective Tool of Marketing Communication
Anotace:
Tato práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na popis telemarketingu a jeho druhů. Následně se věnuji databázovému marketingu od budování databáze, přes typy databázového marketingu až po data mining. Pro efektivní telemarketing je důležité využívat Pro efektivní telemarketing je důležité aby byly využívány různé nástroje, specifické formy hovorů, znalost struktury …více
Abstract:
This dissertation is compounded from theoretical and practical part. The theoretical one is focused on description of telemarketing and its kinds. Then presents database marketing from build own database through types of database marketing and data mining. For effective telemarketing is essential to use various tools, specific forms of calls, knowledge of phone structure and art of negotiation with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45634