Vývoj produktu životního pojištění v pojišťovně Kooperativa - rozdíl mezi teorií ma praxí – Ing. Jindřich Skrip
Ing. Jindřich Skrip
Bakalářská práce
Vývoj produktu životního pojištění v pojišťovně Kooperativa - rozdíl mezi teorií ma praxí
Developing of product life insurance in company Kooperativa - different between theoretic and praxis
Anotace:
Smyslem mé seminární práce bude porovnat vývoj produktu životního pojištění a jeho zavedení do prodeje teoreticky a poté ho srovnat s konkrétním zavedením produktu životního pojištění v pojišťovně Kooperativa. Budu se snažit zjistit, které postupy se v praxi objevují a které naopak v reálném životě nemají šanci na úspěch. Pokusím se zjistit, zda tyto postupy chybí z důvodu nedůsledné aplikace nebo …víceAbstract:
The purpose of my seminar paper will compare life insurance product development and sales of its introduction into theory and then compare it with the introduction of a specific life insurance product in the insurance company Kooperativa. I will try to determine which processes occur in practice and vice versa in real life have no chance of success. I will try to establish whether these practices are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hqqvj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Dr. Milan Hradec
- Oponent: PhDr. Marek Matějka, Ing. Marek Vích
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Průzkum českého trhu v oblasti zemědělského pojištění
David PFAUSER -
Rozbor situace na trhu pojištění automobilů na českém pojistném trhu
Pavel Havlík -
Úrazové pojištění na českém pojistném trhu
Miroslav Krejčík -
Efekty konkurence na trhu zdravotního pojištění a zdravotní péče
Kristýna Grombířová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Influencer marketing jako nástroj propagace tabuizovaných produktů
Adéla Milčinská -
Social media marketing jako nástroj pro propagaci produktů a služeb
Dino Šplíchal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová