Bc. Jana Kňažko
Master's thesis
Strategie řízení image značky banky
Strategy of Banking Brand Management
Abstract:
Nejvíce prostoru v diplomové práci je věnováno pojmu značka, jejím náležitostem a bance Raiffeisenbank. Práce se věnuje vysvětlení bankovnictví do roku 1989 a po roce 1989 v České republice, jeho historii a současné situaci na českém trhu. Dále bude řešena corporate identity, jaká je jeho součást, jako je corporate communications, culture, design, product, image a společenská odpovědnost. Potom se …moreAbstract:
Most of the space in this diploma thesis is dedicated to the term brand, its requierements and bank Raiffeisenbank. The work is devoted to the explanation of banking until 1989 and since 1989 in the Czech Republic, its history and the current situation on the Czech market. It will also be dealt with corporate identity, which is a component, such as corporate communications, culture, design, product …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n822q/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza CSR aktivít v bankovom sektore: prípad Raiffeisenbanky
Tereza Luteránová -
Analýza hospodaření vybrané banky
Alena Ručková -
Strategická analýza Raiffeisen investiční společnosti, a.s.
Jiří Dostál -
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
David Pařez -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Komunikační strategie značky Herkules
Viktorie Valdová -
Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu
Kristýna Davidová -
Marketingová strategie značky
Alena Vyroubalová