Strategie řízení image značky banky – Bc. Jana Kňažko
Bc. Jana Kňažko
Diplomová práce
Strategie řízení image značky banky
Strategy of Banking Brand Management
Anotace:
Nejvíce prostoru v diplomové práci je věnováno pojmu značka, jejím náležitostem a bance Raiffeisenbank. Práce se věnuje vysvětlení bankovnictví do roku 1989 a po roce 1989 v České republice, jeho historii a současné situaci na českém trhu. Dále bude řešena corporate identity, jaká je jeho součást, jako je corporate communications, culture, design, product, image a společenská odpovědnost. Potom se …víceAbstract:
Most of the space in this diploma thesis is dedicated to the term brand, its requierements and bank Raiffeisenbank. The work is devoted to the explanation of banking until 1989 and since 1989 in the Czech Republic, its history and the current situation on the Czech market. It will also be dealt with corporate identity, which is a component, such as corporate communications, culture, design, product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n822q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza CSR aktivít v bankovom sektore: prípad Raiffeisenbanky
Tereza Luteránová -
Analýza hospodaření vybrané banky
Alena Ručková -
Strategická analýza Raiffeisen investiční společnosti, a.s.
Jiří Dostál -
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
David Pařez -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Komunikační strategie značky Herkules
Viktorie Valdová -
Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu
Kristýna Davidová -
Marketingová strategie značky
Alena Vyroubalová