Bc. Martina Ivanová

Bakalářská práce

Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace

Creativity as an important element of marketing communications
Abstract:
Subject of bachelor thesis is creativity as a ability. Current and historical research proved economic effectiveness of innovative campaigns. Challenge for marketing industry, which is overloaded with adverts, is to find out and make up campaigns, which are easy going and for recipient easy to accept because of creative features. Marketing is not anymore about using traditional channels, but about …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce je kreativita ako vlastnosť. Súčasné a historické štúdie nie raz poukázali na ekonomickú efektívnosť inovatívnych kampaní. Výzvou pre marketingový priemysel, ktorý je presýtený reklamou, je objaviť a vymyslieť kampane, ktoré sú nenútené a pre recipienta nenásilné na prijatie vďaka kreatívnemu prevedeniu. Marketing už nie je o zvládnutí používania tradičných kanálov, ale …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Veronika Machowská, MBA
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní