Metody zajištění kurzových rizik s aplikací na malou a střední firmu – Tomáš Hrbáček
Tomáš Hrbáček
Bakalářská práce
Metody zajištění kurzových rizik s aplikací na malou a střední firmu
Methods of hedging currency risks with application to small and medium enterprise
Anotace:
Práce se zabývá primárně metodami a možnostmi zajištění kurzových rizik, přičemž ve druhé části je specifikuje na kurzová rizika malých a středních firem. Sleduje přitom teoretické rozdělení devizových expozic na transakční a ekonomickou. Translační expozici vypouští, neboť je v sektoru malých a středních firem téměř nepodstatná. Práce obsahuje výčet dostupných metod zajištění, jak u transakční expozice …víceAbstract:
The bachelor thesis is primary focused on methods and possibilities of hedging currency risks, whereas in the second part this risks are specificated to currency risks of small and medium enterprises. The thesis follows theoretical separation of foreign exchange exposures to transaction exposure and economic exposure. The translation exposure is not mentioned, because is irrelevant in sector of small …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22387
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2010
- Vedoucí: Karel Brůna
- Oponent: Petr Blaheta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22387
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík