Zlepšenie komunikačnej stratégie spoločnosti Konzeko, spol. s.r.o. – Bc. Miroslava Hajníková
Bc. Miroslava Hajníková
Diplomová práce
Zlepšenie komunikačnej stratégie spoločnosti Konzeko, spol. s.r.o.
Action plan for an improvement of communication strategy at company Konzeko, spol. s r.o.
Abstract:
Diploma work is aimed at the evaluation of the communication strategy at chosen company with the use of marketing research methods suggestions are based on the acclaimed theoretical knowledge and the practical results of the current situation with the use of company`s enviroment analysis. The action plan is the base for the future decisions of this chosen company and for the improvement of its communication …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na zhodnotenie komunikačnej stratégie vybraného podniku prostredníctvom využitia metód marketingového výskumu. Na základe získaných teoretických poznatkov a výsledkov analýzy súčasného stavu využitím analýz prostredia firmy, sú vytvorené návrhy, ktoré sú podkladom pre budúce rohodovania vybranej spoločnosti a zlepšenie jej komunikačnej stratégie.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/lz3dz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Zuzana Ivanová
- Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikačná stratégia Divadla na zastávke
Katarína Hudecová -
Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ
Patrícia Gallová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová