Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci ostatních marketingových médií. – Mgr. Alexandr Vostrý
Mgr. Alexandr Vostrý
Master's thesis
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci ostatních marketingových médií.
The present and perspectives of the OOH segment in competition with other marketing media.
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci ostatních marketingových médií. Tento segment je detailně popsán a teoreticky nabyté znalosti jsou poté využity na praktickém příkladu při tvorbě komunikační kampaně pro festival Květenles. Cíle práce je popsat proces tvorby reklamní kampaně, okrajově jednotlivé mediatypy a samotný segment OOH. Pro definování jednotlivých …viacAbstract:
The topic of this diploma thesis is the present and perspectives of the OOH segment in competition with other marketing media. This segment is described in detail and the theoretically acquired knowledge is then used on a practical example in creating a communication campaign for the Květenles festival. The aim of the work is to describe the process of creating an advertising campaign, marginally individual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Tomáš Roreček
- Oponent: Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOSTRÝ, Alexandr. \textit{Současnost a~perspektivy segmentu OOH v~konkurenci ostatních marketingových médií.}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/glka0z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Sabina Vojtíšková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Michaela Roháčková -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek
Názov
Vložil
Vložené
Práva