Bc. Jakub Vomlel

Master's thesis

Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

Modern Marketing and its Influence on Consumer Purchase Decision
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá moderním marketingem a jeho vlivem na nákupní rozhodování spotřebitele. Práce obsahuje čtyři hlavní části. První je literární rešerše, která obsahuje základní informace o marketingu, druhá se zabývá metodikou, třetí část analyzuje chování spotřebitele a poslední čtvrtá část obsahuje návrhy a doporučení. Cílem diplomové práce je, na základě literární rešerše, provedení …viac
Abstract:
This thesis deals with modern marketing and its influence on the purchasing decisions of consumers. The thesis contains four main sections. The first is a literature review, which contains basic information of marketing, the second part with the methodology, the third part analyzes consumer behavior and the last fourth part contains suggestions and recommendations. The aim of the thesis is based on …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedúci: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance