Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele – Bc. Jakub Vomlel
Bc. Jakub Vomlel
Diplomová práce
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Modern Marketing and its Influence on Consumer Purchase Decision
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá moderním marketingem a jeho vlivem na nákupní rozhodování spotřebitele. Práce obsahuje čtyři hlavní části. První je literární rešerše, která obsahuje základní informace o marketingu, druhá se zabývá metodikou, třetí část analyzuje chování spotřebitele a poslední čtvrtá část obsahuje návrhy a doporučení. Cílem diplomové práce je, na základě literární rešerše, provedení …víceAbstract:
This thesis deals with modern marketing and its influence on the purchasing decisions of consumers. The thesis contains four main sections. The first is a literature review, which contains basic information of marketing, the second part with the methodology, the third part analyzes consumer behavior and the last fourth part contains suggestions and recommendations. The aim of the thesis is based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dy0sg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Moderní metody marketingu
Roman Sysel -
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
Radoslav PŮR -
Moderní metody marketingového výzkumu
Martina Kalíšková -
Moderní metody marketingu
Pavlína Jandová -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny
Tereza Míková -
Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky
Pavla Horešovská -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní metody v oblasti kvantitativního marketingového výzkumu
Radek Tahal