Bc. Jakub Vomlel

Diplomová práce

Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

Modern Marketing and its Influence on Consumer Purchase Decision
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá moderním marketingem a jeho vlivem na nákupní rozhodování spotřebitele. Práce obsahuje čtyři hlavní části. První je literární rešerše, která obsahuje základní informace o marketingu, druhá se zabývá metodikou, třetí část analyzuje chování spotřebitele a poslední čtvrtá část obsahuje návrhy a doporučení. Cílem diplomové práce je, na základě literární rešerše, provedení …více
Abstract:
This thesis deals with modern marketing and its influence on the purchasing decisions of consumers. The thesis contains four main sections. The first is a literature review, which contains basic information of marketing, the second part with the methodology, the third part analyzes consumer behavior and the last fourth part contains suggestions and recommendations. The aim of the thesis is based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance