Bc. Lukáš Masopust
Bakalářská práce
Komunikativní funkce obalu
Communicative function of the package
Anotace:
Téma komunikativní funkce obalu je velice úzce spjato s novým vědním oborem – neuromarketingem. Tento nový směr marketingu může zodpovědět řadu zajímavých otázek. Jak ovlivní rozhodnutí zákazníka barva, tvar a design obalu? Působí na nás obal emočně, aniž bychom to vědomě vnímali? Bakalářská práce se v obou svých částech zabývá vnímáním obalu zákazníkem. V teoretické části charakteristikou tvarů, barev …víceAbstract:
The topic Communicative function of the package is closely connected with a new scientific branch - neuromarketing. This new marketing direction might answer various interesting questions. How do the colour, shape and design of the package affect customer´s decision? Does the package have any emotional impact at us without noticing it? This bachelor thesis, in both of its parts, deals with perceiving …víceKlíčová slova
Barva obal marketing neuromarketing mozek limbický systém káva color package brain limbic system coffee
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uigz7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Neuromarketing
Jan Kříž -
Neuromarketing
Lenka Bejdová -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Vliv obalu na kupní chování spotřebitele
Eva Divíšková -
DESIGN OBALU PRŮMYSLOVÉHO VÝROBKU
Linh MAI THUY