Bc. Max Vagner

Bachelor's thesis

Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem

Design of information support of CRM processes
Abstract:
This work focuses on the improvement of CRM system in a company by analysing its requirements and further design of the optimal CRM system. Additionally, it gives a comparison of the available CRM systems on the market. The result of this work is the design of CRM system and recommendation of the external CRM system available on the market. The design of the CRM solution is defined by the use case …more
Abstract:
Táto práca sa zameriava na zlepšenie CRM systému v podniku analýzou požiadaviek a následným návrhom optimálneho CRM riešenia. Zároveň poskytuje porovnanie už dostupných CRM riešení na trhu. Konečným výsledkom práce je návrh riešenia CRM a odporúčanie externého systému z dostupných riešení na trhu. Návrh CRM riešenia je definovaný pomocou diagramu prípadov použitia, na definovanie funkcionality a rozsahu …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2022
  • Supervisor: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martin Lofaj

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta