Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem – Bc. Max Vagner
Bc. Max Vagner
Bakalářská práce
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Design of information support of CRM processes
Abstract:
This work focuses on the improvement of CRM system in a company by analysing its requirements and further design of the optimal CRM system. Additionally, it gives a comparison of the available CRM systems on the market. The result of this work is the design of CRM system and recommendation of the external CRM system available on the market. The design of the CRM solution is defined by the use case …víceAbstract:
Táto práca sa zameriava na zlepšenie CRM systému v podniku analýzou požiadaviek a následným návrhom optimálneho CRM riešenia. Zároveň poskytuje porovnanie už dostupných CRM riešení na trhu. Konečným výsledkom práce je návrh riešenia CRM a odporúčanie externého systému z dostupných riešení na trhu. Návrh CRM riešenia je definovaný pomocou diagramu prípadov použitia, na definovanie funkcionality a rozsahu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ixkdr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
- Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Lofaj
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Lívia Tomášková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Vybrané aspekty bankového marketingu v podmienkach SR - Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Dominika Galliková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcií
Štefan Giertl -
Moderné riadenie vzťahov so zákazníkom ako cesta prosperity spoločnosti
Marianna Morvaiová -
Riadenie vzťahov so zákazníkom vo finančnej spoločnosti
Miloš Gramblička -
Návrh inovatívnych postupov v riadení vzťahov so zákazníkmi
Zuzana Lauermannová