Ing. Arana Maršáková

Bachelor's thesis

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá uvedením zdravotnického prostředku na trh v České republice. Teoretická část se rámcově zabývá legislativou spojenou se zdravotnickými prostředky, objasňuje problematiku uvádění nového přípravku na trh. Teoretická část analyzuje pojmy vztahující se k marketingovému mixu, marketingové komunikaci a objasňuje podstatu marketingového plánování. Aplikační část bakalářské práce …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with an implementation of a medical device to the Czech market. The theoretical part is focused generally on the legislation of the implementation of new product to the market. The theoretical part analyzes terms related to a marketing mix and marketing communication, also explains the marketing planning fundamentals. The application part of the bachelor thesis explains actitivites …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní