Důvody využívání self-trackingových aplikací a ochota uživatelů za ně zaplatit – Vojtěch Malý
Vojtěch Malý
Bakalářská práce
Důvody využívání self-trackingových aplikací a ochota uživatelů za ně zaplatit
Reasons for using self-tracking apps and users' willingness to pay for them
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je čtenářům přiblížit trend self-tracking a aplikace s ním spjaté. Práce se zabývá fenoménem self-tracking, aplikacemi s ním spojované a ochotou uživatelů platit za tyto aplikace. Teoretická část se zabývá převážně aplikace-mi, které jsou zpoplatněné, z důvodu zkoumání ochoty uživatelů si je předplácet. Jsou zde ale představeny i bezplatné verze aplikací, které je …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to introduce the readers to the trend of self-tracking and the applications related to it. The thesis deals with the phenomenon of self-tracking, the applications associated with it and the willingness of users to pay for these applications. The theoretical part deals mainly with applications that are chargeable, in order to investigate the willingness of users …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88856
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Simona Bažantová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88856
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Do lower interest rates boost consumption? An insight into low-interest rate environments and consumption behavior in Germany.
Daniel Camilo Oviedo Arevalo -
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
Anežka Blažek Wijsman -
Spotřebitel jako "quantified self": self-tracking, data-love a self-sharing jako nové rysy spotřebního chování
Jakub Smolek -
Potenciál využití self-trackingu v manažerské praxi
Michal Beránek -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Design and implementation of contrast enhancement algorithm for testing images related to security applications
Chintan Khanna