Kateřina Vavroušková
Master's thesis
Fenomén kabelka
The handbag phenomenon
Abstract:
Diplomová práce zkoumá vývoj a význam dámských kabelek v kulturním kontextu od minulosti až po současnost. Autorka analyzuje faktory ovlivňující tento vývoj z ekonomického, sociálního a kulturního hlediska a hledá atributy, které přispívají k hodnotě kabelek a posilování jejich fenoménu. Diplomová práce poukazuje na proměnu kabelek od praktického doplňku k symbolu módy a investice, a to nejen v zahraničí …moreAbstract:
The thesis examines the development and significance of women's handbags in a cultural context from the past to the present. The author analyzes the factors influencing this development from an economic, social and cultural point of view and looks for attributes that contribute to the value of handbags and strengthening their phenomenon. The thesis highlights the transformation of handbags from a practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vavroušková, Kateřina. Fenomén kabelka. Zlín, 2024. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Arts Management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Design modní kolekce, klobouk, boty, kabelka, obal na telefon pro konkrétní značku se záměrem prezentačního setu firmy.
Aleš ŠELIGA -
Dámská módní kolekce vytvořena na základě spolupráce se značkou
Monika Říhová -
Fashion: ne - módní fotografie: fotografie módní kolekce v odlišném stylu, než je v současnosti běžný
Julie HOJDOVÁ -
Kolekce pánské módní komfortní obuvi s galanterním doplňkem, spolupráce a realizace s firmou UPMAN,s.r.o.
Kateřina KUDROVÁ -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková