Bc. Richard Kavlík

Diplomová práce

Herní enginy ve výuce na ZŠ

Game engines at upper primary schools
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat strukturu herního enginu a na základě daných kritérií vybrat nejvhodnější engine pro účely výuky na základní škole. Dílčím cílem je vytvoření manuálu pro tvorbu jednoduché počítačové hry.
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to describe the structure of a game engine and to choose the most appropriate engine for teaching at a secondary school. The second aim is to create a manual for creation of a basic computer game.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Karel Picka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta