Natalie Chramostová

Bakalářská práce

Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království

Analysis of Marketing Activities in the Mikroregion Království
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit v mikroregionu Království. Jejím cílem je na základě výsledků analýzy navrhnout doporučení, která by směřovala ke zlepšení současného stavu marketingových aktivit mikroregionu Království a napomohla tak k jeho rozvoji. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou a zvláštní pozornost je věnována závěrečným doporučením …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing activities in the microregion Království. Its aim is to propose the recommendations based on the results of the analysis, which would improve the current state of marketing activities of microregion Královstí and help its development. The thesis is divided into two parts theoretic part and practical part, and the special focus is aimed on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chramostová, Natalie. Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika